🎉🎉2019🎉🎉

En ny vĂ€n och ett steg lĂ€ngre till mina framtida mĂ„l, fĂ€rdig undersköterska! Nu slĂ€pper jag pluggandet tills vidare sĂ„ fĂ„r jag se nĂ€r det Ă€r dags för nya tag. Skönt att lĂ€gga all fokus pĂ„ jobb nu dock pendlar jag lite mellan tvĂ„ olika jobb just nu. Mycket Ă€r planerat under Ă„ret men resa stĂ„r definitivt pĂ„ listan och ny soffa🙄 Snart vĂ€ntas en partykryssning för oss ocksĂ„ men jag Ă€r faktiskt fĂ€rdig pĂ„ att festa efter födelsedagar, jul och nyĂ„r och en ovĂ€ntad 30Ă„rs fest i helgen. Hade varit skönt med en veckas semester till! Men nu slĂ„r verkligenheten en i ansiktet istĂ€llet👌
 
2018 har varit ett bra Ă„r och jag har haft j*vligt kul mĂ„nga gĂ„nger, mycket tack vare Emil, familjen, gamla och nya vĂ€nner men ocksĂ„ tack vare Emils familj som jag tillbringar mycket tid med. Dessutom Ă€ger jag ju nu en hund ihop(Ossian)med min pojkvĂ€n, numer sambo😍 Älskar verkligen alla i min nĂ€rhet, dem betyder sĂ„ oerhört mycket för mig, tack för att ni finns! 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0